یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۸:۳۴:۰۳

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران:
میدان فروز B در اولویت سرمایه‌گذاری است

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران اعلام کرد که میدان فروز B از میدان‌های کاندیدای سرمایه‌گذاری است و در سمینار سرمایه‌گذاری که شهریور ماه آینده در لندن برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران، از سعید حافظی با اعلام این خبر که با توجه به منابع مالی موجود، اولویت‌کاری شرکت نفت فلات قاره ایران میدان‌های مشترک است، اظهار کرد: در صورت تامین اعتبار، دیگر میدان‌هایی که پتانسیل افزایش تولید را دارند در اولویت قرار می‌گیرند. وی با اشاره به وضع میدان فروز B، گفت: باید دید که با توجه به شرایط قیمت نفت و گاز در بازار جهانی، توسعه این میدان، اقتصادی است یا نه و آیا مقصدی برای فروش گاز این میدان وجود دارد یا نه و برهمین اساس برای آن تصمیم‌گیری می‌شود.

"تمایل صدرا" با "عزم صدرا" فرق دارد

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران همچنین با اعلام این که شرکت ملی نفت ایران هنوز در مورد ادامه حضور شرکت صدرا در میدان رشادت تعیین تکلیف نکرده است، گفت: اگر صدرا نسبت به تکمیل پروژه عزم خود را جزم کند ما هم به طور کامل از آن حمایت می‌کنیم اما موضوع تمایل داشتن و عزم برای انجام کار متفاوت است و صدرا هم در این مورد باید عزمی جدی داشته باشد. براساس این گزارش، مخزن میدان فروز B حاوی بیش از ٢٨ تریلیون فوت مکعب گاز شناسایی شده است.



  کد خبر : 592
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :